T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ADIYAMAN / SİNCİK - Sincik Halk Eğitimi Merkezi

2022 - 2023 EĞİTİM ÖĞRETİM DÖNEMİ USTA ÖĞRETİCİ BAŞVURULARI 03 AĞUSTOS DA BAŞLIYOR.

2022/2023 USTA ÖĞRETİCİ BAŞVURULARI 03/08/2022 TARİHİNDEN İTİBAREN BAŞLAYACAKTIR.

           Sincik Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğünde 2022 - 2023 eğitim ve öğretim yılında açılacak kurs programlarında görevlendirilmek üzere ücretli usta öğretici talepleri alınacaktır. Başvuru işlemleri 03 Ağustos 2022 ile 31 Ağustos 2022 tarihleri arasında, "e-Yaygın sistemi-Başvurular / Usta Öğretici Başvurusu" ekranı üzerinden yapılacaktır. 


 

USTA ÖĞRETİCİ BAŞVURU TAKVİM


Duyuru 28– 03 TEMMUZ-AĞUSTOS 2022
Online Başvurularının Alınması 03 – 31 AĞUSTOS 2022
Başvurularının Kurumumuzca Değerlendirilmesi 22 – 05 AĞUSTOS-EYLÜL 2022
Sıralanmanın İlanı 09.09.2022
Göreve Başlamalar  19.09.2022
   

 

 

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR:

1-   E -Yaygın Sistemi üzerinden başvuru yapılırken Belgelerin ASILLARI taratılmalıdır. Fotokopileri kabul edilmemektedir. Evrakların ASILLARI sisteme yüklenmelidir.

2-  2021-2022 Eğitim yılında başvuru yapanların süresi dolduğundan yeni eğitim yılında görev almak isteyen usta öğreticilerin yeniden başvuru yapması gerekmetedir.

3-  E- Yaygın Sistemi üzerinden başvuru yapılmalıdır. Kurumumuzda başvuru işlemi yapılamamaktadır. Yalnız ONAYLAMA işlemi yapılmaktadır. 

4-  Eğitici olarak görev almak istediğiniz kursların seçiminde, eğitim durumunuza uygun bir şekilde tercih yapınız. Konuyla ilgili Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü Yöneticileri yönlendirme yapmamaktadır. Açılacak kurslar tamamen kursiyer başvurusuna göre açılmaktadır. Şimdiden hangi kursların talep edileceği bilgisi elimizde mevcut değildir.

5-  Usta Öğretici Oryantasyon Belgesini taradıktan sonra "Diğer Belgeler Bölümünden" e yaygın sistemine yükleyiniz.

6-  Detaylı SGK Hizmet Döküm Belgesi İşyeri Unvan Listesi İle birlikte Sosyal Güvenlik Kurumu/SGK Tescil ve "Hizmet Dökümü Belgesi Barkodlu Belge Oluşturularak" e devlet üzerinden alınmalıdır.

7-  E -Yaygın Sistemi üzerinden başvuru yapılırken "İş Durumu" (MEB Personeli-Usta Öğretici- Kamu Personeli- Emekli) size uygun olanının seçiniz.

NOT: Eksik bilgi ve belge ile yapılan başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır. Başvuru evrakları hazırlanırken bu hususun göz önünde bulundurulması gerekmektedir. Değerlendirme aşamasında Müdürlüğümüz uygun olmayan başvuruları red edecektir. Sistemden zamanında gerekli kontrollerin yapılması gerekmektedir.

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 28.07.2022 - Güncelleme: 28.07.2022 08:30 - Görüntülenme: 151
  Beğen | 4  kişi beğendi