2021/2022 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI USTA ÖĞRETİCİ MÜRACAATLARI 02 AĞUSTOS 2021 İLE 31 AĞUSTOS 2021 TARİHLERİ ARASINDA YAPILACAKTIR.
Sincik Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğünde 2021 - 2022 eğitim ve öğretim yılında açılacak kurs programlarında görevlendirilmek üzere ücretli usta öğretici talepleri alınacaktır. Başvuru işlemleri 02 Ağustos 2021 ile 31 Ağustos 2021 tarihleri arasında, "e-Yaygın sistemi-Başvurular / Usta Öğretici Başvurusu" ekranı üzerinden yapılacaktır. Birden fazla alanda başvuru yapmak isteyenler her alan için ayrı ayrı başvuru yapacaklardır. Başvuru onayı Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğünce yapılacak olup, Ek-2 Usta Öğretici Başvuru Değerlendirme Formuna esas belgeler onay aşamasında Sincik Halk Eğitimi Merkezine ibraz edilecektir.
İstenilen Belgeler:
1-Diploma ve varsa Kalfalık, Ustalık, Usta Öğreticilik ve Antrenörlük Belgelerinin Fotokopisi
2-Sabıka Kayıt Belgesi (Son 6 Ay İçerisinde alınmış olması gerekmektedir.)
3-İkametgah Belgesi
4-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
5-Sağlık Raporu (Son 6 Ay İçerisinde alınmış olması gerekmektedir.)
6-1 adet Fotoğraf
7-Askerlik Durum Belgesi (Erkek Adaylar İçin)
8- Sigortalılık Tescil Ve Hizmet Kaydı Tesbiti-Sgk Uzun Vade Hizmet Dökümü Belgesi (e-devletten barkotlu olarak alınacaktır.)(Daha Önce Çalıştığınız İş Yerlerinin Listesinin bulunması gerekmektedir.)
9-Formasyon veya Oryantasyon Belgesi Fotokopisi
Not 1: Belgelerin Asıllarını SGK Girişi yapılacağı gün ibraz etmeniz gerekmekte olup, asılları olmayan belgeler nedeniyle başvurularınız iptal edilecek ve tekrar görev verilemeyecektir.
Not 2:Yukarıdaki belgeler telli mavi dosya içerisinde Halk Eğitim Merkezimize teslim edilecektir.
Ek-2 Usta Öğretici Başvuru Formu : meb_iys_dosyalar/02/08/350869/dosyalar/2021_07/27093859_usta_oYretici_baYvuru_formu.pdf
USTA ÖĞRETİCİ BAŞVURU TAKVİM |
|
Duyuru | 26 – 30 TEMMUZ 2021 |
Online Başvurularının Alınması | 02 – 31 AĞUSTOS 2021 |
Başvurularının Kurumumuzca Onaylanması | 20 – 31 AĞUSTOS 2021 |
Değerlendirme | 01 – 06 EYLÜL 2021 |
Sıralanmanın İlanı | 15 EYLÜL 2021 |
Göreve Başlamalar |
EKİM AYININ İLK HAFTASI 2021 |
1- E -Yaygın Sistemi üzerinden başvuru yapılırken Belgelerin ASILLARI taratılmalıdır. Fotokopileri kabul edilmemektedir. Evrakların ASILLARI sisteme yüklenmelidir.
2- E -Yaygın Sistemi üzerinden başvuru yaptıktan sonra, başvuru evraklarının asıllarıyla birlikte fotokopilerini yukarıdaki belgelerden oluşturulacak dosya ile birlikte ONAY için getirmelisiniz. Başvuru yapan kişi ONAY için ŞAHSEN kurumumuza gelmelidir.
3- E- Yaygın Sistemi üzerinden başvuru yapmadan Halk Eğitimi Merkezine gelmeyiniz. Kurumumuzda başvuru işlemi yapılamamaktadır. Yalnız ONAYLAMA işlemi yapılmaktadır.
4- Eğitici olarak görev almak istediğiniz kursların seçiminde, eğitim durumunuza uygun bir şekilde tercih yapınız. Konuyla ilgili Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü Yöneticileri yönlendirme yapamamaktadır. Açılacak kurslar tamamen kursiyer başvurusuna göre açılmaktadır. Şimdiden hangi kursların talep edileceği bilgisi elimizde mevcut değildir.
5- Usta Öğretici Oryantasyon Belgesini taradıktan sonra "Diğer Belgeler Bölümünden" e yaygın sistemine yükleyiniz.
6- Detaylı SGK Hizmet Döküm Belgesi İşyeri Unvan Listesi İle birlikte Sosyal Güvenlik Kurumu/SGK Tescil ve "Hizmet Dökümü Belgesi Barkodlu Belge Oluşturularak" e devlet üzerinden alınmalıdır.
7- E -Yaygın Sistemi üzerinden başvuru yapılırken "İş Durumu" (MEB Personeli-Usta Öğretici- Kamu Personeli- Emekli) size uygun olanının seçiniz.
NOT: Eksik bilgi ve belge ile yapılan başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır. Başvuru evrakları hazırlanırken bu hususun göz önünde bulundurulması gerekmektedir.